Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

100 Words

bara för att jag har absolut ingenting att göra så kommer en gammal favorit hahahaha.. undra hur många gånger jag gjorde denna listan i våras..





Dagens händelse: Inte hänt så mycket än..dog nyss av jävla vampyrserien..gamla vanliga med andra ord..

Dagens planer: Träffa Samantha, köpa nånting mörkt ;) oh what might that be ??

Dagens vill ha: FETASTE halsduken...vinter ute ju =(

Dagens saknad: (haha roligt att i listan jag kopierade stog det "sömn" som svar...kan nog ha kvar det..)

Dagens drog: Får bli kaffe so I can stay awake..

Dagens tråkigaste: Att jag har några tråkiga timmar framför mig till kl fyra..funderar på att träna..

Dagens roligaste: Haha..typ de jag skrev i förra inlägget...älskar sån ironi..eller vad man ska kalla de..

Dagens finaste: Någon vid namn Stephan... dot dot dot

Dagens måste: Ska hitta boots...nästan alla converse e sönder..röv

Dagen klädsel: Naket

Dagens dricka: Coffee

Dagens köp: Kommer senare..

Dagens mat: Nada...så ni kan tänka er hur pratglad min mage är just nu..

Dagens kärlek: Vampyrer vampyrer vampyrer

Dagens mående: Lite lätt snurrig

Dagens låt: AFI - End Transmission.... DÖR PÅ DEN

Dagens kommentar: "How do you sleep while the rest of us cry?" ingen kommentar direkt men detta ekar i mitt huvud haha..asjobbigt..






nu ska jag leta fram lite kläder... kan ju inte vara naken föralltid heller

Kommentarer
Postat av: Allah

Detta MÅSTE ju vara nåt för dig köttfärs;)

justforvampiresblood_en.php" rel="nofollow">http://www.geekologie.com/2009/09/notjustforvampiresblood_en.php

2009-10-02 @ 23:03:07
Postat av: Crap.

http://existenz.se/out.php?id=17074



nu så!

2009-10-02 @ 23:04:37
Postat av: Emma

haha joo jag har också sett den;) grymt

2009-10-03 @ 19:37:03
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: linda larsson

hehe tack :D aa ska kanske lägga upp sen :)

2009-10-04 @ 19:36:49
URL: http://muckarduva.blogg.se/
Postat av: God

Du är lite läskig.

Du är tjejen som om man hamnade i en säng med dig, och du sa "suga hade varit trevligt nu..(A)" så hade man som kille blivit sådär perverst glad, men så helt plötsligt ligger man där, med två hål i halsen, är stendöd och undrar vad i helvete som gick fel:P

ursäkta eventuell felstavning, whiskyn har nog gjort sitt.

2009-10-04 @ 23:55:26
Postat av: Emma

HAHAHA...förstår hur du tänker.. Bett får man förvänta sig iaf...enda rätta!

2009-10-05 @ 01:15:37
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0