Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Violet Hill

jag är så jävla duktig...var vaken tidigt igår morse som vanligt..gjorde scones haha... sen blev jag såklart astrött när klockan började bli typ 11-12.. så gick o la mig...o vaknade halv 6 på kvällen...sen halvsov jag senare på soffan på kvällen med typ vid tio... bra jobbat.. har inte kunnat sova sen.. e fortfarande vaken och har så JÄÄVLA ont i ryggen. vill verkligen bara hugga mig själv i ryggen typ... hatar min rygg.

sen e min data heelt dum i huvudet med... hade skrivit en massa på ett mail. klart som fan den dör då mitt i allt.. kul..bara o börja om liksom......


Var på dansen i måndags med...hade missat en gång så de gick la som de gick typ.. men haha...så jobbigt för vi ska vara så himla kvinnliga på vissa ställen...typ gå in på scenen jättedivigt.. och sen mitt i koreografin så ska vi göra poser... och jag skojar inte när jag säger att min danslärare kan spela mer kvinnlig än vi som ska uppträda , och vi är bara tjejer denna terminen..hahaha...han e klockren.. man bara står o stirrar typ o fattar inte hur han lyckas..

kul får gå runt här hemma och göra massa diviga poser resten av veckan.. haha då blir grannarna rooooade..(kan inte släppa det haha)

ligger o läser twilight nu med för typ 3e gången....hallå..give me some vampire..



Kommentarer
Postat av: hemie...

vill vara vampyren... :( fin bild .<3

2009-11-25 @ 08:56:38
Postat av: hemie

vill vara some vampier...:(

2009-11-25 @ 11:17:39
Postat av: Emma

jag vill det med! =(

2009-11-25 @ 20:22:12
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0