Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lie Lie Lie

igår var en bra dag..skulle käkat middag med anna egentligen men hon hade varit på afterwork o var sugen på att gå ut...var hemma hos henne först..lyssna på massa grym musik o shottade.

anna var så söt med...hon var jätte...vad säger man..kärleksfull?:p haha.. o när jag nämnde att jag ska sjunga utan dina andetag när hon och petrus gifter sig så började hon nästan gråta =) ... hon fick mig att lova det med så no turning back här inte...haha..

Sen kom iaf petrus o fredrik dit med.. sen vid 12 åkte vi till avenyn... blev valand av alla ställen o trotsade "aldrig V före 3 - regeln" haha... jävligt tomt på folk så vi underhöll i baren tills de blev lite mer fullt...så de blev kul ändå. dansade så mycket så jag har världens jävla träningsvärk idag haha.... sen minns ingen av oss när vi gick och varför. eller när vi kom hem till anna igen..eller varför vi vaknade upp i morse på soffan, med 1 filt att dela på.. ?
minns dock en minigolfbana..och jävligt goda nudlar med kyckling..

anna har en galen kattunge med som attackerade mitt ansikte när jag vaknade.

jävla service i morse med. anna fixade ipren o toast haha. sen glodde vi vampire diaries.. (hon har bra smak..tjötar på mig om new moon till och med haha)
fick skjuts hem med...underbart.

i övrigt skit dag. vill inget annat än o försvinna.




Kommentarer
Postat av: Gud

En bild ur grannarnas perspektiv?;P

Du verkar ha väldigt många skitdar btw:O why is that?

2009-11-22 @ 18:27:44
Postat av: hemie...

du skulle ta flyget hit nu... :( men men hehe...

hoppas denna dagen e bättre vampoo..<3

2009-11-22 @ 18:49:03
Postat av: Emma

hahaha vad får dig att tro det ? :o

joo det blir ju en del...vampyrer känner sig ofta ensamma.. e nog därför =/



veeet joakim.. men de går ju inte :(<3



2009-11-22 @ 19:06:43
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Du är naken.. ser det ut som iaf;P

Du får skaffa en vampyrpolare! Du får glida in i någon serie eller film eller nåt.. typ.. Edward heter han va?

2009-11-22 @ 20:11:23
Postat av: Gud

Du är naken.. ser det ut som iaf;P

Du får skaffa en vampyrpolare! Du får glida in i någon serie eller film eller nåt.. typ.. Edward heter han va?

2009-11-22 @ 20:11:36
Postat av: Emma

haha jo jag vet ;) skojar bara..

jaa gilda in i twilight hade ju inte varit heeeelt fel.. men jag har en vampyrpolare. dem är duktiga på att hålla sig borta bara =(

2009-11-22 @ 20:34:48
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Aha.. du får göra lite reklam för dig! typ.. gratis blod eller nåt:) fast det är la den där.... snyggtjejeffekten eller vafan man ska kalla det:P

2009-11-22 @ 20:44:29
Postat av: Emma

haha ja jag får väl göra det. bra ide! :p

snyggtjejeffekten ?? :p

2009-11-22 @ 21:00:04
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Iblandfår jag bra ideer;)

ja, du vet, du är för snygg för att killarna ska våga gå fram och prata med dig och för snygg för att tjejerna inte ska bli avis och hata dig;) då får man inga vampyrkompisar!

2009-11-22 @ 21:23:20
Postat av: Emma

hahaha du e väl för snäll ;) tror mer på att alla vampyrer är elaka och åker iväg =( haha

2009-11-22 @ 21:56:40
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

jag är gu,d jag är alltid snäll, förutom när jag kastar en blixt på nån:)

vad gör du med dem?! ERKÄNN ATT DU SÄTTER PÅ "en rosa helikopter" SOM DU HÄVDAR ATT DU INTE HAR?!:O

2009-11-22 @ 22:20:12
Postat av: hemie...

vet ja e fan elak.. fan håller ja på me?? ska försöka se till o aldrig åka ifrån min vampyr igen.... :(



biter mycket i luften..... <3<3<3

2009-11-23 @ 00:15:43
Postat av: Emma

haha jasså du! hahahaha neeej jag har ju svurit på att jag inte har den. o det har jag inte :p haha.



ja vet inte ...vad håller du på med ja?? hmm..okej bra.. hur då? <3

2009-11-23 @ 02:57:25
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie...

först ska ja göra de vi snackat om me arbisk brytning hehe--- o sen ska ja vinna lotto o sen hitta nått annat jobb.. föör utan dina dagliga bet o utan ditt blod e ja svag.... o mår inte ok.. <3

2009-11-23 @ 04:07:21
Postat av: Emma

jaaa just de ja...haha men lotto e ju omöjligt =(

hitta nåt annnat jobb?? vadå för nåt haha ?

nee jag vet..mår inte heller bra..vampo <3

2009-11-23 @ 04:24:10
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie...

vet de e omöjligt hehe..

därför ja inte vill bryta mot 10 cm reglen mer.....

vampooo<3

2009-11-23 @ 05:56:33
Postat av: Emma

men de gör du ändå ju =( </3 hela tiden

2009-11-23 @ 06:00:03
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie...

ja vill int göra de.. o ja tänker inte göra de... o hoppas inte du heller kommer göra de..... hallå de e faktist inte så lätt.. även för en vampyr e de svårt när man e på andra sidan jorden.. :( o hemma vet kanske har brytit den.. men hella tiden??? jaha :(



tänker ja ju inte göra... o trodde inte du tyckte de va hela tiden.. :(



<3 inget sträck emellan............. sad facce

2009-11-23 @ 12:19:34
Postat av: Emma

jooo de e klart..jag vet. Nej okej kanske inte heeela tiden men mycket iaf =(

2009-11-23 @ 17:17:16
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0