Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nothing Like You And I

Greek marathon typ...så underbar serie haha kan se de hur många ggr som helst..
kanske borde sova? hmm..jepp.. så får det bli.. jag och hatten haha..

fått en låt på hjärnan med.. alltid kul när man ska sova..yay

We spent some time
together drinking
Spent some time just thinking
about days of joy
As our hearts started
beating faster
I recalled your laughter
from long ago


hade fått meddelande från Zacky med som jag hade missat..
stod bla:

We have been focused on only one thing,
writing and preparing to record what to me
is our most personal and epic Avenged Sevenfold album.
This album will definitely take you on a very dark journey...

läääängtar ♥





hmm läste precis i min studentmössa.. började nästan lipa =( glömt hur underbara vissa var..
SAMANTHA läser du detta så...vi måste ut med krille och porrfredrik och alla snart!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tänk att man kan sakna sin klass. :P

2009-11-09 @ 14:09:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: samantha

HAHAHAAHAH PORRFREDRICK! ja, det är klart att vi måste!:D

2009-11-10 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0