Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Seasons in the Sun

Fy fan vilken dag. Har inte mått så dåligt på ett jävla tag...

Jobbade igår första gången. Var riktigt kul, förutom allt strul som var i början och att chefen var sen men skyllde det på mig..och att de första jag gjorde var att få två brännblåsor på mitt finger:( ont!

Iaf, jobbade med en 89:a med så det var svinkul, höll på att skämta om alla udda människor som kom och köpte, eller..inte köpte..
Haha kom förbi en gubbe på cykel, så stannade han, gapade: "Ni säljer bara en massa skit!!!" och sen åkte han vidare...till nästa stånd och gjorde precis lika dant:D haha go typ.
Sen kom de en mamma med två barn som också stannade och var förbannad, ropade: "Ni säljer bara massa onyttigt, sälj frukt ist!!!!!" hahaha.
Och en sista tant kom fram precis när vi hade plockat ihop allting och frågar vad remmarna kostar.. så säger vi till henne att vi tyvärr har stängt. Och då svarar hon, joo men de gör inget, vill bara veta vad dem kostar. Haha, så vi talar om de för henne och när hon gick säger jag direkt: "Jaha, vadå vill hon veta vad de kostar, inför nästa valborg eller?? Haha" Sjukt folk de finns, hahaha.

Sen hittade jag Albin och hans munkebäck-gäng, för nina hade också jobbat första gången idag. Så gick med dem, fick vin och en av dem kommer tydligen "tuppa av när jag hälsar på honom i skolan efter detta, för jag måste hälsa!!!" hmmm..

sen åkte jag till slottskogen och mötte upp samantha och jennifer. Satt och sjöng en jävla massa, och sen drog vi hem. Såg CHASE på bussen, haha glömmer aldrig samanthas blick;D Så kom vi hem till henne, tjötade lite med hennes mamma, haha så rolig är hon:D
Vaknade i morse och mådde skit verkligen, kunde inte stå på benen. fy fan.
Sen vaknade jag lite senare igen av att samanthas mamma har slängt sig i sängen och börjar terrorisera oss. haha

Efter de har vi solat hela dagen, ätit kycklingkorv o glass o chips:D haha. Sen drog jag till stan och köpte nya kläder, äntligen!!!

Fick ett telefonsamtal idag med som gjorde min dag! Blev hur glad som helst..
jäkla skit mobil som ska dö bara...
jejeje, hareee











Kommentarer
Postat av: A.

Du är sådär jättesnygg dåva. :$

2009-05-07 @ 21:10:27
Postat av: A.

Du är sådär jättesnygg dåva. :$

2009-05-07 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0