Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Turn Your Back

Dagens händelse: Pratade med tjejen som har min klänning(Y) supertrevlig och ska skicka den imorn!
Dagens planer: Var att åka till skolan. Vilket jag gjorde, och fixade nästan hela arbetet:D
Dagens vill ha:
Chips och toffifee (och nej sam, jag köpte aldrig:( )
Dagens saknad: Haha vem tror ni?
Dagens drog: Billy Talent!
Dagens tråkigaste: Allt strul med klänningen
Dagens roligaste: Haha i skolan, theme-songs:D
Dagens finaste: hmm..misty monos låtar..
Dagens måste: göra klart arbetet
Dagens dricka: kom på nu att jag inte har druckit nåt idag...woopsie
Dagens köp: nothing
Dagens mat: ska jag vara ärlig har jag bara ätit mackor idag..kom liksom hem kl 21
Dagens kärlek: Musik!
Dagens mående: Bra till att börja med...sen stressad...och tillslut bröt jag ihop lite..
Dagens låt: Billy Talent & Anti-Flag - Turn Your Back
Dagens kommentar: haha vet inte...börjar få riktigt dåligt minne..

When the storm hits your front door, with a roar you can't ignore....
Ya run, run, away! but there's no place to hide, mate!
When the days turn into night, you don't got no chance to fight...
'Cause you're too late! so kiss your ass goodbye, mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0