Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Till The Sun Turns Black

Ojjj sov bort denna dagen med.. haha fan vad skönt de var ändå, var svintrött.
Hade ju prov i morse...gick la sådär.. eller jag vet faktist inte. har noll koll.. Sen drog jag och köpte mina skor:) yay! haha svåra att gå i eee aaah!
Sen låg jag i solen bland spindlarna:( såg att de var hur många som helst idag på altanen. va fan ska dem vara där för??
Och dem sitter inte still, utan dem springer över hela altanen jättesnabbt, upp och ner mellan springorna..ursh.
Fick la några fräknar till, som antagligen kommer försvinna till imon, haha. kul....

Fick sån jävla dålig nyhet idag...min klänning var slut, och det skriver dem inte på hemsidan, utan de får man reda på i ett mail, så nu hoppas jag att jag kan välja en som finns i lager, och att den hinner komma hit i tid... fy fan vilken stress:(

nu ska jag käka, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0