Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sympathy

Guud...seg kväll! Precis kollat på Greek..fan vad jag gillar den serien. Nog den enda jag sitter ensam och skrattar högt till förutom 2 ½ men, haha. Och jag är kär i Cappie, spec efter idag!

Var i skolan idag på sista lektionen..skulle gå dit och skriva ut min katalog eller vad det nu är, men ingen av oss 3 som var där fattade hur man gjorde, och vi hade ingen lärare så jag kunde inte ens göra det. Meningslöst att ens komma dit liksom.
Eller aaa de var kul ändå, jag, samantha och sandra lyssnade på massa gammal musik och sjöng:D haha.

Imorn ska jag gå på första lektionen bara..sen städa ur skåpet och efter de träffa th och åka till MTG. Martin tar studenten:D:D Sen ska jag på dejt, och efter det hem och städa.
STUDENTEN PÅ FREDAAAAG. sjukt!

Min mobil ligger i koma också...=( får ha pappas så länge. känns förjävligt!
Min granne kom över med bok-manuset igår med, och den var faktist bra. Kul när man kände igen saker från ens egna liv, även om det var en annan historia eller vad man ska säga..

joo..köpte Kerrang idag.. ny poster på min vägg gött;D
yeye..nu ska jag fortsätta stirra in i skärmen..
haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0