Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Simple And Clean

Puuuuh har varit klännings-stress och grafarbets-stress hela dagen, men nu e allt fixat äntligen! Är nästan klar med min katalog för Vengeance University.. inlämning imon.
Avbeställde min klänning från Usa idag, och hittade en annan ist som är här på fredag:) yes yes yes!
Jag kan äntligen andas lite...

Var i skolan till sju idag. Tillslut orkade vi inte jobba mer utan tog en trip down memory lane och kollade på ett sailor moon avsnitt på youtube, haha! Både jag och samantha kunde fortfarande introt utantill..stööört! haha

Imorn efter skolan blir de åka direkt till borås och jobba jobba jobba.. sen ta tåget hem på torsdag och ha chipsnight med Samantha:D haha. - Och jaa, vi planerar sånt!

Sen lördag dåå.. balen, med min fina baldejt:D Frågan är ju bara hur vi tar oss till samantha, haha jaja de löser sig!
Om en och en halv vecka är skolan slut föralltid! GÖTT!

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0