Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Savior

Dagens händelse: Lyckades laga min kära dator. Fick bota om hela skiten, haha..
Dagens planer: Var att gå till skolan...gick asbra
Dagens vill ha: Mat, sommar, bal, student, min man...
Dagens saknad: Hemie:( som alla andra dagar..
Dagens drog: Sängen..tog en powernap och vaknade upp med feber....funnniiii!
Dagens tråkigaste: Skriva arbetet i morse, fy fan
Dagens roligaste: Hummm...att folk får vad dem förtjänat äntligen!
Dagens finaste: Min klänning.....bambambam :)
Dagens måste: skola...eheee
Dagens dricka: Coffee
Dagens köp:
Köpte nada, försökte köpa min klänning men need serious hjälp..
Dagens mat: Soup osv,
Dagens kärlek: bla bla bla... får ingen kärlek tyvärr. bara långdistanskärlek...ehehehee, fast de e rätt värt de med..
Dagens mående: bläk, trött och ont i halsen.
Dagens låt: Rise Against - Savior,    jajajaja fan vad fin den är..
Dagens kommentar: inga bra idag, vad jag kan komma ihåg..


But seldom do these words ring true
when I'm constantly failing you
Like walls that we just can't break through
until we disappear

So tell me now
If this ain't love then how do we get out?




gooodnightie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0