Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Prom Night At Hater High

Joo fan, glömde säga att jag var nere på access akuten..äntligen!
Halsfluss , jaaa vad kul!! Skulle bara vilja hugga av halsjäveln, helt seriöst kan inte andas. Har fått feber med, bra timing ohja. Men men penicillin e de som gäller för nu ska jag fan bli frisk!!!

Måste upp tidigt imon med...ska vara hos samantha kl ett..måste få tag på pappa med så jag kan få pengar till håruppsättningen. Han är nämligen inte hemma..of course. Mina föräldrar är helt ointresserade av att se hur jag ser ut på min bal. Men men..dem får la kolla på bilderna efteråt ist.. Samanthas mamma ska iaf vara med, och hon ska sy in min klänning med. Så sjukt snäll så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Satt och tjötade med Martin om vilken skjorta han skulle ha nu med, blir nog braaa!

men men.. nu ska jag snart sova tänkte jag.. ska bara vänta på att min man slutar jobba så jag kan säga gonatt iaf.. knappt pratat med honom de senste dagarna.. tror jag.. hmm dåligt minne jao.

nighty

Kommentarer
Postat av: hemie....

:( förlåt fru...

jag tror du och martin kommer bli bal paret nr 1 helt klart.. de finns inget annan lixom.. snyggaste frun av alla som finns ever och gåsen thha man.. lätt..

e ledsen att jag inte kan komma o kolla.. verkligen.. och samma me studenten.. pach båt jävel.. men vet inte va ja ska göra... hoppas du fattar att ja vill iallfall...

tycker inte detta e kul.....



nee vi har ju inte pratat så mycket på sista dagrna.. beror på att dels att MSN inte funkar som de ska.. ähhe seriöst pach fan funderar på o stämma fan äää pach...



plus att ja varit i land o varit en del onykter hmm haha.. såå inte varit kontakt bar men hehe...



kommer hem snart... lovar...

o då e ja hemma....



kär.... <3

2009-05-24 @ 00:11:51
Postat av: Matilda

ååh vad fin du var ( sätt lite bilder, vill se mer) du och marttin var ju jätte fina.. hade du en bra kväll???? saknade vän, snart ta du studenten.. helt sjukt..

2009-05-24 @ 20:32:16
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Emma

haha babe<3 det är lugnt, jag vet jag vet:D tycker bara det är segt som fan! Haha söt du är, klart vi var snygga;) saknade dig så sjukt mycket bara så du fattar inte.. men aa nä nu e det inte långt kvar och det är svinbra, för jag orkar inte vara utan dig mer:p så e det..<3<3



2009-05-25 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0