Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Prayer Of The Refugee

Ursh, har så ont i halsen.... skulle ringt läkaren idag, men vaknade försent.
Igår var iaf kul, köpte balbiljetterna yaay:D haha, och sen var jag i stan lite med jennifer och samantha, hittade bal och student skor:) skitsnygga! Fast har inte köpt dem än....
Sen mötte jag upp anna och var i stan lite med henne, sen drog vi hem till henne och lagade mat, drack vin och spelade guitar hero:D askul.
älskar att rise against och lostprophets är med:D haha

Kom hem vid innan ett nån gång, heeelt död, så inte konstigt jag inte vaknade i morse..
Drömde sån jobbig dröm, för fan jävla pach försvinn! Bra start på dagen, eller inte.

Låg och läste eclipse med... hemie kom hem nu.. står inte ut ju.

han var förövrigt jävligt full när jag pratade med honom igår på morgonen:p


nu måste jag fortsätta installera om alla skitprogram på min skitdata.. vi är positiva idag känner jag.
pöss

Kommentarer
Postat av: hemie...

hahaha... du får sluta ta smyg bilder på mej.. ;)

o gå till LÄKAREN... hehe...



saknar dej .. pussa

2009-05-08 @ 18:40:52
Postat av: Emma

haha det tror du va! och jag ska gå till läkaren, sa ju det:p saknar dig meeed:(

2009-05-08 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0