Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mother Popcorn

Hopp, så har man sovit bort hela kvällen. Fattar inte hur jag kunde vara så trött.. men nu håller jag iaf på med matten, går rätt bra. Fy fan jag hatar np.. sitta i aulan i flera timmar. ursh.

Drömde skum dröm innan, haha. Men hemie var iaf med:D och ingen var elak. haha. yay.

Gud...skrev ett mail till popcorn innan idag.. formulerade mig skitdåligt såg jag nu, klart som fan elin missuppfattade. skit! jag vill jobba fler dagar än lördag:( kul att folk jag tipsar om får jobba mer än mig och får massa erbjudanden medans jag får jaga, och tigga typ.
Aja får se vad jag får för svar imorn...

får väl fortsätta plugga nu.... döda mig tack!

Kommentarer
Postat av: samantha

haha vad söt! försöka går ju! du kommer iaf aldrig slå mig i brunhet!:D

2009-05-12 @ 13:58:16
Postat av: Magnus

Ja men de som är bättre på arbetet får kanske mer tider?

2009-05-13 @ 21:29:19
Postat av: Magnus

Ja men de som är bättre på arbetet får kanske mer tider?

2009-05-13 @ 21:31:19
Postat av: Emma

Ehm.. hon har aldrig jobbat innan

2009-05-13 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0