Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Manic Monday

Gooo helg typ. Fast i fredags var de jävlig segt...var sjuk så fick vara hemma. Sen i lördags hade jag, samantha och jennifer spritkväll(y) haha grymt var de. Fick helt plötsligt för oss att åka in till stan och köpa chips med mitt i natten. Det var fan värt det! Blev ju lite fulla och glada på vägen. Raggade upp lite umeå-bor inne på 7-eleven hahaha! Hur sköna som helst. Sen även lite torslanda-folk på tillbaka vägen. sjuukt

Sen lyssnade vi på massa musik och tillslut drog jennifer hem, och vi gick och la oss. Dagen efter käkade vi med samanthas familj och kollade på huuuur jäkla mkt serier som helst som gick på tv. Haha bästa var när samantha, jag och samanthas mamma satt och lipa alla tre till spårlöst. Så löjliga är vi!
Sen kollade vi på wipeout med danne ist och skrattade huur mkt som helst. Roligaste på länge.
Sen drog jag hem, deprimerad för att min man var försvunneeen..

Idag var helt ok dag i skolan iaf, hade redovisning. Fick plus i kanten av Anki, haha! Sen gjorde vi typ inget vettigt, bara satt och tjötade mest.
Orkar inte med lögnare bara. Fattar verkligen inte hur man kan leva med sig själv när man håller på så.

Min man dök iaf upp idag tillslut.. det var lätt höjdpunkten.

verkligen askul att jag har matte nationella imorn. fy fan. måste börja råplugga nu... =(

haj


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag vet att det kommer gå bra imon. emma, lös det bara :D btw. du får göra om din blogg. haha stör mig :D <3

2009-05-11 @ 22:32:22
Postat av: Emma

Haha får göra mitt bästa. Har sovit hela kvällen så nu kan jag äntligen koncentrera mig. Ska plöja igenom hela boken, och sen sova igen. om det går:p Jag vet jag ska:P men mitt photoshop funkar inte:( stör mig som fan jag med! haha

2009-05-11 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0