Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Like A Book

Guuud vad skönt att vara ledig.. o på fredag e de studenten!!!!! YAY

Kom precis in..varit hos min granne på en "intervju" eller samtal typ :p Hon håller på och skriver en bok till en tävling, och några händelser från mitt liv ska vara med i den, och en del av mina känslor med. I kväll kommer hon in med manuset.. ska bli sjukt spännande att läsa!


Var sjukt kul igår med.. var i stan med samantha, nina och sandra och kollade grejer till studenten. Käkade på donken med och dem var så sega med min kyckling , så jag fick extra pommes:D haha sviiiiinbra!
Vi gick runt hela dagen med och sa "skoooooja" ... måste höras för att man ska fatta. :D
Planerade lite för sommaren med;) haha asbra!

Ikväll kommer Anna och Petrus hit med...dem har haft inbrott i sin lägenhet.. blev av med projektortvn, annas skol-data, petrus data, farmors smycken, pass, ps3, sprit, annas p-piller(!?)  och massa annat.. Dem mår inte så bra just nu kan man säga..stackare.

förresten så hatar jag msn! fan e problemet.. ska jag aldrig få prata med honom eller??
hare

Kommentarer
Postat av: Matilda

stackars pegasus och anna:( Vi måste höra om martin student.. vet du om han ska ha nått hemma sen? pusss

2009-05-26 @ 20:16:10
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0