Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lies & Rumors

Känner mig så jävla dum..
Fick reda på en grej.. var iof längesen, men jag känner mig så korkad och ut-tittad.eller vad man ska säga..

I ettan hade hade jag tydligen bulimi enligt en person.. hon hade stått och diskutterat det var och varannan dag med mina andra kompisar och verkligen kollat in vad jag gjorde.. denna person stod till och med och lyssnade när jag var på toa, för tydligen så gick jag alltid på toa efter maten. och aa då har man ju antagligen bulimi, eller vadå? fy fan.. Och säga saker som "lyssna! hon spyr!"  Vad fan liksom?
För de första skulle jag aldrig kunna ha det, gillar mat..hatar att spy och vrf skulle jag vilja bli smalare när jag redan tycker att jag är för smal.. och har alltid tyckt det!
Som sagt känner mig så jävla fånig och dum, och iaktagen.. trots att det är länge sen så svider det att få reda på sånt i efterhand.. vad en "kompis" gått och sagt om en.

nu ska jag lägga det bakom mig å så ändå.. ville bara få ur mig det.


Var i stan idag och köpte de sista till balen med Samantha och Janeth:) Så underbara! Och imorn är det bal! Och min klänning kom i morse!! Haha sprang ut till brevlådan och blev överlycklig:D Ska sy in den lite bara imorn efter vi har varit hos frisören:D yay.

E lite smått besviken på mina föräldrar dock.... men det är en annan historia..
haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0