Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Coma

Igår var de kul  på jobbet. Stod på götaplatsen precis nedanför trappan typ. Sålde dåligt dock, men de var ett band som spelade och stod och sålde med en rolig kille. Haha han frågade om min tatuering, och när jag berättade att min favoritgitarrist har en likadan och sa vilket band han var med i, så blev han jättechockad och bara: "Deras gitarrist är ju huuuur jäkla grym som helst! Trodde inte du lyssnade på sån musik!:D"  
Haha klart jag gör. Han gillade Muse och Billy talent och sånt med(Y) hade sett muse live:( vill jag med!
Jag fick vara "veteran" också och lära upp honom för det var hans första dag. Haha fick lära honom alla priser och hur popcorn maskinen funkade och sånt:)

Anyway....jobbade 10 timmar, sen tog jag bussen hem, svintrött. Somnade på soffan och vaknade vid 8 i morse nån gång..gick in och sov vidare,, helt jävla död verkligen. Sen vaknade jag tio i morse igen av att min mobil ringde<3 lätt bästa sättet att vakna på!

oooh fick min studentmössa i fredags med! Passar denna gången iaf.. hoppas bara min klänning kommer i tid nu med..
såå gött att de bara e 2 skoldagar denna veckan med. haha!

yeyeye nu ska jag dra mig.. haj

Kommentarer
Postat av: hemie....

hehe vill ringa o väcka dej så varje dag ju.. men men...

2009-05-18 @ 14:18:55
Postat av: Emma

det hade varit huuur bra som helst:)

2009-05-18 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0