Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Cleaning This Gun

Haha, jag e helt sprallig idag typ..för mkt kaffe! Har precis lagat mat, och nu håller jag på att städa..gjorde klart ett arbete i morse också, och e nästan klar med engelskaboken:D yay. Kan ju inte påstå att den var bra direkt..haha jävla smörig kärleks-skit. blä

I helgen var jag med samantha och jennifer, vi var i floda och åkte båt med coffe och några till. Var jättemysigt. Satt och sjöng massa volbeat och paramore låtar:D haha. Satt mitt ute på säveån till kl 3, då trog jag och sam till tåget. Samantha var jätteförbannad på allt och alla och gick runt och sa Fucking i varje mening. Haha så go.

sen dan efter, blev vi jättesugna på chips, så de blev våran frukost, chips, choklad och cola. haha, till twilight:D bästa start på dagen man kan få!
Nu ska jag fan komma igång och söka jobb, så jag kan flytta in i augusti. Vill fan inte bo hemma längre. Så fort jag ser bilen köra in på uppfarten så sjunker mitt humör som fan. Låter hemskt, men ursh. Känns oftast som att jag bor ensam i huset, förutom en jobbig röst som bara klagar och gapar. kul kul kul..

hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0