Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Cell Phone

hej jag är helt död i mina ben... blev att jobba 12 ½ timma idag.....stod upp hela tiden, utom när jag hade lunch i en kvart. Men det är jävligt kul jobb:D Var typ inga kunder idag heller, så jag stod mest och pratade i telefon:)

Det roliga var att när jag kom på morgonen... vem ser jag inte då? Joo Olof! haha, han skulle också jobba. Sen lite senare springer Jonas förbi mitt stånd, helt chockad av att se mig där.. och efter det... joo då går Philip förbi, och sen stod han och höll mig sällskap i typ en halvtimma och tjötade.
Fick världens bästa telefonsamtal med..nog därför jag har gått runt och varit glad hela dagen. Fast det fick mig att sakna honom ännu mer... men helt sjukt skönt att höra hans röst <3 Och nu har de gått 6 veckor. Inte mkt kvar och nu kommer de gå fort:) längtar!

Imorn blir det jobba, för både mig och samantha:) Elin ringde nyss och sa att jag inte behöver komma förrän 9 dessutom. Gööött! Sjukt jobbigt att gå upp i morse..började 8. blää.

Nu ska jag se om nya grey's har kommit, sen blir de la sova snart..e så sjukt trött så de finns inte. Men men, tjänat in lite mer än ett studiebidrag idag.. haha, käckt.
Har förövrigt fått ett väldigt prickigt blåmärke idag. Haha, jag fattar ingenting....


Haj

Kommentarer
Postat av: samantha

snyggt!!! gillar din nya headern! :D haha puss

2009-05-16 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0