Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Back To Prom

Orkar inte skriva så mycket om balen.. haha, förutom att det var jävligt kul, och att jag inte kommer kunna gå normalt på länge för fy fan vad ont de gör i mina fötter!
Det är kul med sånna skol-grejer för man snackar med folk man annars aldrig ens hejjar på, eller som man inte pratat med på länge, och alla är över-trevliga haha.

Hade en väldigt trevlig diskussion med Kusinen Wickström med.. haha, han var jättepepp på det här med att gifta sig..för de flesta vet ju redan att jag är de. Så fick förklara lite för honom vad som är så bra med det då han var jätteintresserad, och tillslut lyckades jag lova honom att när mitt äktenskap går i krash så ska jag ge honom en chans för han vill gifta sig. HAHA! Fick en sån kul flashback i morse när jag kom på vad jag faktist hade lovat. Men det är huuur lugnt som helst för jag hade inte tänkt skilja mig en gång till i alla fall ;D så hemie don't u worry, haha.

Hade ett grymt samtal med Simon också om avenged sevenfold. Och ett med Malin..haha vi hade superseriöst samtal om förhållanden och sedan lade sig josef och nån mer i och då blev det att prata ex.. fyyy. de gillar jag inte! Pumpa mig på information gjorde dem med.

Annars var de jääävligt kul, våran skola är inte den tystaste heller, så när trumpetaren börjar spela för att servitörerna kommer in med alkoholen, så ställer sig alla upp och jublar och applåderar och skriker "alkohol!!" hahaha. En av servitörerna sa att hon aldrig varit med om nåt sånt innan:D

Alla blev fulla redan innan middagen med och jag satt omringad av folk som drack massa vatten. Nina snodde allas vattenglas, haha.

Jag, nina, sandra lyckades få med krille att dansa till "Low" också.. haha ända ner till golvet.

Nu orkar jag inte dra upp mer... blev en del ändå. Kvällen slutade med att vi gick barfota hem till samantha. Kommer jag på nåt mer kul, så skriver jag la de imon säkert.
Prov imorn halv 9. KUL. inte.


Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0