Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nothing Else Matters

Hmm jag är ganska död nu..blev för mkt igår, haha.
har egentligen inget att skriva, mer än att jag vill ha boken nu...har inte köpt den än. No money.
Ensam hemma nu till på onsdag också, haha..lugnt och skönt typ. Sen blir det nog skövde nån dag nu i veckan. yeye.

nu ska jag gå och skjuta mig, hajs


Helgens händelse: Tappa bort gåsen, haha, dock i torsdags
Helgens planer: Vara full typ
Helgens vill ha: Chips...hade älskat den personen som ville komma hit med chips nu..
Helgens saknad: Vet inte..saknade sam igår
Helgens drog: alkohol?
Helgens tråkigaste: Massa bråk och helvetespersonalen på pizza hut. Skjut dem!
Helgens roligaste: Haha William, kasta lappar
Helgens finaste: my maaan..
Helgens måste: pfffttt
Helgens dricka: vin vin vin
Helgens köp: som om jag har råd med nåt typ
Helgens mat: pizza pizza pizza
Helgens kärlek: music, what would I do without it..
Helgens mående: haha piss
Helgens låt: Avenged låtar , Streets och Bat Country typ.
Helgens kommentar: Haha så bra minne har inte jag, men hannas kommentarer på bussen igår var av världsklass typ. haha!

ui

bild från i måndags

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad sa jag? :p hahaha

2009-03-15 @ 20:38:52
Postat av: Matilda

haha. det är lugnt emma;) tack iaf;:D

2009-03-16 @ 22:18:38
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0