Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hot N' Cold

Sjuk igen...och hade världens största spindel i huset idag. skulle ta ner en handduk på toan i morse och så trillar det ner nåt svart. Haha tror aldrig jag skrek....stängde dörren och trodde den skulle vara kvar där inne på golvet, haha icke! Hittade den på väggen utanför mitt rum lite senare och där satt den resten av dagen. Vågade fan knappt gå förbi.

Dagens frisyr: Ingen frisyr alls typ
Dagens smink: Nada
Dagens klädsel: slappt
Dagens händelse: Operation fånga spindel med ett glas...slutade med att jag sprang in i vardagsrummet ist..
Dagens planer: Bara vara hemma, får inte gå nånstans. skitkul
Dagens vill ha: hmmm...min man..:$
Dagens saknad: Folk
Dagens drog: Soffan!
Dagens tråkigaste: Sitta hemma
Dagens roligaste: pff jadu, min reaktion på spindeln typ. Den var fin, haha
Dagens finaste: Sooolen
Dagens måste: Plugga typ, men vem orkar
Dagens dricka: Cola
Dagens köp: Nothing
Dagens mat: Toast:D
Dagens kärlek: Sovmorgon<3
Dagens mående: Dåligt i morse. nu e de helt okey
Dagens låt: Hot n cold. Fy i helvete vad jobbig den är. Haft på hjärnan hela dagen:(
Dagens kommentar: "Är du verkligen sååå himla rädd för spindlar???!" (Tror pappa märkte att jag hade flyttat ut hela badrummet till hallen, haha)

Kommentarer
Postat av: samantha

vad söt du är!!! du saknar din man. :D älskar dig.

2009-03-11 @ 18:04:31
URL: http://hangoversong.blogspot.com
Postat av: hemie.. billman

oooo =) <3 va ja din man redan då??? :P

älskar dej snygging

bat-terflies..

2010-03-17 @ 11:08:33
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

haha söt du sa till mig att du var det så då litade jag på dig :p

älskooois <3

2010-03-17 @ 23:30:29
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0