Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Honor

time for en dagens maybe..

Dagens händelse:
Stooor redovisning. Underbart, jag älskar ju att stamma och vara skakis.
Dagens planer: Plugga en massa. Blev att jag kollade på grey's ist.
Dagens vill ha: LOV
Dagens saknad: Sömn
Dagens drog: Ostbågar...haha fan vad jag är äcklig
Dagens tråkigaste: Stressen innan redovisningen, fan de värsta jag varit med om.
Dagens roligaste: Hmm..inte hänt nåt kul. Det närmaste kul man kan komma är väl när billman skriker saker i tele.
Dagens finaste: Men guuud jag vet inte. inget!!
Dagens måste: Jaa plugga var de ju, men krille får göra provet på fre tydligen, så de ska fan jag också göra! Jävla kerstin-helvete!!
Dagens dricka: Vatten och red bull
Dagens köp: Ostbågar...
Dagens mat: Beef
Dagens kärlek: No love today
Dagens mående: Piss faktist. Klarar inte av stress.
Dagens låt: Haha, Som en gummiboll.
Dagens kommentar: "Oj, jäklar också, jag har ju glömt doften idag!" haha


De två sista har en förklaring. Haha kom på att det faktist har hänt en rolig sak idag!
Stod en retard på hållplatsen i morse.
Helt plötsligt börjar han snacka med sig själv, och då säger han den kommentaren jag skrev,  Sen tar han upp sin parfym och börjar spraya på sig. Efter det sätter han i sina headphones och börjar sjunga på Som en boll. hahaha såg så jävla kul ut.
Han åkte samma vagn som mig med, och så ringde nån upp honom, och då satt han och gapade på personen i telefonen hela vägen. Seriöst, stackars kille, måste varit nåt fel på honom,

Kommentarer
Postat av: Th

hahhah, de låter ju riktigt kul ju;) ses snart?

2009-03-24 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0