Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Call Me

Var kul att träffa cicci. Hon och henke är iof helt sjuka i huvvet, men det är det jag gillar:D Satt och kollade på Boondock Saints:) Sett den innan, men den är sjukt ball. Haha satt och spolade hela filmen och kollade bara dem grymma scenerna. Hur bra som helst:p
Fick se hur johnnie ser ut nu med. Mkt bättre än bilden på honom jag såg för några veckor sen. Fy fan vad han såg ut där. Nu hänger bara hans öga lite..

Drog hem vid 22 och nu har jag kollat på alla serier. Haha sjukt att 5 st av de serier jag kollar på kommer ut på tisdagar. Snacka om att min data blir seg.

Har så jäääävla ont i min nacke med. Kan knappt röra den, tvättade innan och när jag skulle hänga upp allt så pajade den totalt, Stod och skrek så jävla ont gjorde det. måste fan bli bättre till imorn.

night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0