Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Strö Lite Socker På Mig

Vad fan? jag tror jag fortfarande e bakis...askul. Orkar knappt stå på benen och kan inte käka eller dricka. haha..
De värsta är att jag sitter och gör mig redo för fredag, och då vill man inte sitta still:p inte sett honom sen sommaren 07!

Men Th kan inte hänga med:/ Men det blir iaf jag och Samantha och jag fick tom med Cicci nu!! Längtar så sjukt mycket, roligaste live framträdanden jag varit på än så länge har varit när vi sett honom. Man blir så glad:D


blessa mig mucho - det får mig att vilja leva

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill också:( vi måste åka åå se honom i sommar.. ska fasen kolla upp vart han spelar.. NUUU:D

2009-06-08 @ 16:08:07
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Cicci :D:D

Var det på fredag NU?! jag kan itne ¨då :S

<33

2009-06-08 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0