Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

So Do You

Orka att man blir kallad fitta och att folk tror man försöker förstöra och "hittar på saker". När en i klassen kommer fram några dagar efter balen till mig mig och säger vad hon sett, efter att jag misstänkt det. Jag vet inte vad jag ska tro hände, men tro fan inte att jag går runt och hittar på saker. Sån är inte jag. Jag berättade för 1 person att jag trodde jag såg nåt men sen sket i det för jag trodde jag inbillade mig, men efteråt hört samma sak från en utomstående..

jag blir så trött, ni får det att framstå som om jag skulle vara nåt jävla monster.

Kommentarer
Postat av: Matilda

what:S

2009-06-09 @ 08:43:23
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0