Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Peace&Love

Varit hemma några dagar nu.. Peace&Love var kul som fan, lite för varmt bara men man ska inte klaga för färg de fick man..ooooja! Längst fram på Timba med, och han pratade till mig och linda i micen, vilket jag aldrig kommer hålla käft om, så lev med det:)
Annars så var Chris Cornell förjääävla bra, och jag lipade nästan när han spelade Scream och Audioslaves "Be Yourself" Kung är han.. Faith No More var också jävligt ballt.. så de var nog de 3 bästa..
Lite jobbigt att sova 3 pers i en personbil med, haha. Snacka om bastu. Fast värsta var när jag var på campingen hela natten och morgonen med Staffan och Araben, och vi deckade i tältet typ kl 6.. redan då var det varmt, och sen 3 timmar senare vaknade man, och verkligen slängde sig ut ur tältet,..kom fram till att de var överlevnadsinstinkten, araben kastade sig så fort att han ramlade över mig, haha.

aja enough nu..

varit vid havet 2 dagar i rad med Anna , och idag med henne , Petrus och Fredrik. Sjuuuukt gött. Första ggn jag badade i år. haha, dog nästan.. vill inte vara nära botten så jag spänner ihjäl mig typ och får andnöd. inte ok....
Blir å vara borta massa nu med. Ska nog till jennie på torsdag, och sen borås i helgen.

fula filmer från campingen på facebook med haha....förjävligt
puss

Kommentarer
Postat av: linda

TIMBA VAR BÄST! haha, alla ska få höra att han snacka med oss :D !

2009-07-02 @ 00:27:05
URL: http://muckarduva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0