Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Here Comes The Sun

Hmmmm... midsommar var kul, sjukt glad att se linda och tina igen:) fick ta hand som samantha lite på vägen hem bara, haha<3 sen blev jag dumpad med, hmm.. haha

På tisdag blir det p&l med!! YAY, fan vad kul det ska bli. hoppas bara vi hittar nånstans att sova, haha..
Kom hem från marstrand idag..åkte dit igår och grillade med jennie och alla.. sen drog vi hem till henke, kollade på film och sov.
Blev väckt halv 12, helt död... för då skulle jag tydligen med henke till hans mormor och morfar ute på nån ö. haha, dem var la roliga:D dem tryckte i mig massa mat. Sen fick vi skjuts tillbaka till båten med , på flakmoppe.. hahaha, såklart. Sen mötte vi upp en trött cicci och åkte till mölnlycke. Brände mig idag också:/ segt.

haaaare

Kommentarer
Postat av: hemie...

meeen =( inte så dummpad... eller?

2009-06-22 @ 03:44:02
Postat av: Emma

u tell me

2009-06-22 @ 12:22:18
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Matilda

what?:S

2009-06-28 @ 16:14:28
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0