Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Drunk Skitzo

Askul att mina dejter har varit helt meningslösa..nu e de liksom börja om från början och jag orkar inte det..jobbar  ändå imorn så kan inte träffa mats ändå men va fan..känns som ett jävla slöseri med tid.

sen i måndags så har jag gjort mitt bästa för att verka glad, men så fort jag blir stressad eller hamnat i nån situation jag inte gillar så blir jag helt väck och okoncentrerad och tyst.. och sen när jag väl blir ensam så får jag sån jävla ångest. Igår och idag har de varit som värst.
jävla fittliv



jejeje..nu får jag väl bli lite gladare...faktist fått lite t-shirtar av min man:) det gillar jag.. mmmh!

Kommentarer
Postat av: Matilda

emma:( lust att ses imorgon? fredag asså?

2009-06-04 @ 21:38:53
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0