Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jumper

FY FAN vad jag mår dåligt.. blivit sjuk.. asssskul.
Igår var de ändå värst..sjuk och världens bakfylla. yeye de ska inte direkt stoppa mig nu när samantha och martin har kommit hem! =)=)

Håller på och packar nu med för jag flyttar till mölndal i en vecka från och med idag. Ska vara kattvakt men katterna kommer inte förrän imorn.. nakenkatter. läbbigt!

I lördags var de kul iaf. Följde med blom,´jonas och johan till nån 20års fest i stan och åt vääärldens goaste mat. Hittade en jag kände igen med som kände igen mig, så vi satt och funderade hela kvällen på vilka vi egentligen var. Haha.. tvingade i mig vin gjorde han med.

Sen tröttnade jag och jonas och åkte till kungälv. Malte... träffade Malin och dansade sjukt mkt. Sen blev de hem till Johnny och sova för ingen orkade efterfest. Gick väl upp vid 15 haha. gött e re. Blev lite för mkt i lördags kände jag..Känner på mig att vi tog jävligt fula bilder med.. fick lite roliga flashbacks igår på väg hem haha.

Imon blir det reuninon också:D hoppas alla är på bara. Ska bli sjukt jävla kul faktist.


I wish you would step back from that ledge my friend,
You could cut ties with all the lies, that you've been living in,
 And if you do not want to see me again,
I would understand.
I would understand.

underbar låt=)

å

Kommentarer
Postat av: melisa

twilight! (L)

2009-08-04 @ 23:39:34
URL: http://glaaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0