Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

I Won't See You Tonight

I torsdags blev det sticky med Samantha och Johannes och några till. Jävligt längesen jag var där men det var skitkul.

I kön fick jag en ny ring av samantha till min helix med. Bara det att den var tjockare än jag haft innan, men vi tryckte i den iaf... haha gick runt med ett bultande öra, och det gör ganska ont:p blev ju lite töjt liksom.. haha
Hade ett skumt samtal om en viss person sen också, haha vet inte ens hur vi kom in på det. stöört

Efter gick vi och köpte kyckling med, standard.. haha. Men klarade inte ens av att käka det. inte ok. Sen blev det taxi, killarna betalade, gööööött:D
Kom hem till samantha och lyckades inte somna.. ist låg vi och spelade in konstiga saker. Har ett ljudklipp där vi låter som 10 brunstiga fåglar... haha sjukt.

idag har det varit fööör mkt tjöt med. orkar inte orkar inte orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0