Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Clint Eastwood

wawawawa mycket som är fel idag, myyyycke! Jävla konstiga varningar och "var försiktig" , "krav" , "Inte vara för...." aa hmm...ärligt talat..

Men ska träffa samsamsamantha å då e jag glad ändå!
Kollade på världens roligaste film igår med, med clintan! Gran Torino. YÄÄÄ gapskrattade mig igenom hela filmen, och det är ingen komedi, haha. You got TOAD. gött. nya ordet lätt.
Sen mitt val av filmsällskap kan ifrågasättas visst, de tycker jag med, men va fan. jag hade tråkigt. Alla var ju så jäääävla upptagna och pappa var arg så ville bara bort liksom. Tycker inte det är en stor grej faktist.

True Blood har börjat igen förresten, älskar att Skarsgård är med, speciellt när han pratar svenska:D så jävla kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0