Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Purple Sneakers

Oooouuuffffhhh herrejävlar vad jag är mätt!
Ia har varit här sen igår och det har varit typ skaldjursbuffé både igår och idag:p
Igår käkade vi krabba, kräftor och räkor.
Idag käkade vi gratinerade kräftor(SVINGOTT) och fisksoppa med massa grejer i. Och glass. haha trodde jag skulle dö:p
Dessutom åkte Ia till affären innan endast för att köpa chips, godis och nötter! haha I LIKE her!

Vi mobbar min pappa för att han drömde om sin "ex-flört" inatt som han träffade innan han började träffa Ia på allvar, medan Ia låg och sov brevid honom. hahaha tycker lite synd om honom:)

Aja nog om det, shit blev kalaspackad igår. haha all by myself, men det var lite kul:p
Fick mina lila skor idag med:D finally!
Har kollat efter massa kläder idag också, tänk om man ändå hade pengar....

assg
rllt
haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0