Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Utan Dina Andetag

Hmmmm seg dag idag:) vaknade 17. haha. kan bero på att jag somnade kl 6 i morse.
Igår var jag och Sam hemma hos Hanna efter skolan och bara tog det lugnt, drog hem lite senare för att Hanna skulle till Sebbe.
Ensam hemma för pappa är i A-sås så kl 23 började jag laga mat:D haha Korvstroganoff. Så duktig var jag:) yay. aja

Senare på kvällen iaf, så skriver den personen på msn som man minst väntar ska skriva..haha, SACCE! Matilda hur lång tid har det gått egentligen? 2-3 år:D Shit, han var liksom den som gjorde 9an rolig. haha, Han hälsar till dig btw Th, om du inte snackat med honom:) aja kul, haha.

Väcktes av ett sms idag med. haha trodde jag drömde. Från Felicia , "Hej" stog det bara. Haha och trött som jag var så kopplade jag inte vem felicia var.. och när jag vaknade nästa gång, nån timma senare, så trodde ja ju då att jag hade inbillat mig, så jag kollade inkorgen igen, och där var smset. Haha jag måste varit jäkligt trött eftersom Felicia är min systerdotter. Men liksom hon är 8, så väntade mig inte direkt ett sms från henne:p haha

Btw så är min data cp!!! Mitt tangentbord är supersegt, så man måste trycka svinhårt för att inte missa bokstäver när man skriver. Ändå missar jag hur mkt som helst. Får rätta allt jag skriver och de tar en evighet att skriva på msn och alla andra ställen. Jätteirriterande. CRAPPERS!!!! haha

Ska skriva en text bara för att visa hur jäkla frustrerad man blir! Tar Utan dina andetag, med Kent.

Jag vet t du sover
Känner vrmen från din hud
bara lukten gör mig svagmen
jag vågar ieväcka dig nu
jag skule ge dig
allting du pekar på
men bara nr du inte hör
vågar g säga så

Jag kan inte ens  utan din luft i mina ungor
jag kan inte ens stå när du inteser på
och genomskinligt grå
blir jag an dina andetag

Min klocka hastannat
under dinaögonlock
fladrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och it
o utan ett ljud
mitt härta i din hand
ar jag tappat bort mitspråk
det har fatnat i ditt hår

Jag kanet ens gå utn din luft i mina lungor
jag kan inte es stå när du inte ser på
och faller som en tår
blir jag utan da andetg


Aa ni fattar. SJUKT JÄVLA IRRITERANDE
nu ska jag dra. haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mycket stavfel! :D btw, haha tyler är ju helt go va! :D <3

2009-01-18 @ 14:49:46
Postat av: samantha

tror att jag glömde skriva vem det var från. haha det är från mig :D haha

2009-01-18 @ 14:50:37
Postat av: Matilda

hehe. ersän kul:D han började också snacka med min för en vecka sen;) jag skicka en sån grej där de stod att han skrev till dig på msn. men du kanske inte såg:( hooppas det bra. ses snart.

2009-01-18 @ 22:01:25
URL: http://mate
Postat av: Matilda

sv. skumt. för jag snacka med han i måndags första gången och i torsdag:D asså jag skrev till dig att han hade skrivit till mig i måndags. förstår du? sorry jag har itne haft tid med internet i helgen, har jobbat. klart vi måste sees.

2009-01-19 @ 09:36:13
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0