Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Let's Dance

Hmmm fick inte nån chans att drömma inatt:(
satte på ett frikkin bildspel när jag skulle sova med bilder på rob och syn. haha desperat, japp!

Lyckades inte sova på hela natten, så sen duschade jag och åt frukost och massa på morgonen. Och när jag satte mig vid tvn och kollade the voice så somnade jag SÅKLART. Vaknade kl 9. Min buss gick kvar i.  Fan vad braaaa.

Dansen började idag med men jag var så trött och har sån träningsvärk att jag bara satt och kollade på. Har fått en jäkla mix av nytt folk i dansgruppen. Allt från nybörjare till sånna som har dansat 4-5 terminer, och allt därimellan. Sucks!

Sitter och har gruppkonv med hanna och sebbe nu, haha störda hela högen är vi. alltid kul=)
Kändes som jag hade nåt viktigt att säga, men hur ofta har jag det? I don't know. Skit samma.

Vi beställde nya soffan idag. Den e GRRRREEEEAAAAT. haha, tony tiger fo sho.
hajs
bjuder på en oldie:D
5

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. enerås? shiit vad ni har börjat hänga ihop mkt dåå;) nästa gång du går förbi såå för du komma in och ta en fika med mig;)

2009-01-27 @ 17:13:53
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0