Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Clairvoyant Disease

Haha lyckades inte komma upp ur sängen idag.. eller jo, först gjorde jag det, försent of course..duschade, och gick och la mig igen. Klockan ringde inte så vaknade åt helvete för sent. Lektionen var nästan slut. Haha.

Senare så hör jag att det ringer på dörren så jag går och kollar vem det är utan att öppna. Och där står ingen, fast jag ser att nån försvinner bakom hörnet och fnissar typ.
Så jag tänker JÄKLA UNGAR och tror det är nån granne eller nåt. Går drf därifrån. Sen ringer det igen, så jag går dit men dem har försvunnit igen. Blir riktigt irriterad, så jag sätter mig i hallen på bänken och väntar in dem. haha. Och då knackar dem istället på ett fönster. Så jag går ut till dörren, och ser Hanna och Samantha sitta vid garaget och gapskrattar typ. Haha,

Sen gjorde vi massa pannkakor, och sam fick träffa dad, HAHA! Efter det åkte dem och nu sitter jag här. Börjar sent imorn TACK OCH LOV!

yeye, over and out

FLIP AROUND RRROOOAAAAHHH
Haha älskar denna videon, så jäkla rolig, fast den cpar lite.. typ ljudet och bilden stannar upp på 3 ställen, men man får vänta några sekunder och sen börjar det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0