Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Pinkly Smooth

Åkte aldrig till Hanna idag. Fick feber.. men den är borta nu känns det som. thank god.

haha läste precis en hemsk intervju med avenged sevenfold, med en svensk från nån sida..efter dem spelade på ullevi i somras. Jag blev jätteförbannad. Lät som att den som intervjuade var 80 år och bara var ute efter att klanka ner på dagens musikstilar och band. gaah Freakshow!

Sen läste jag kommentarerna nedanför och folk var helt patetiska. Vissa försökte försvara bandet och andra skrev om att bandet var kasst och tyckte att dem hade rätt och alla andra har fel. Och så fortsatte det. Dem skrev flera A4 sidor typ.
Hur orkar man?
Det är pointless att sitta och försöka försvara sina åsikter på internet. Man blir totalt mördad.

Haha. Så jag skrev en kommentar jag med och sa att dem inte borde ödsla sin tid på att diskuttera och bråka om vem som har rätt eller fel, eftersom alla tycker olika. Speciellt inte på en hemsida.
Tror det var nyttigt för dem:) haha. morons!

gonatt

ff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0