Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Things A Mama Don't Know

Waah kollade nyss på nya  One Tree Hill, Sjukt bra var det! haha satt och lipade som fan av glädje;D
Och gissa vem som är tillbaka? CHAAAAASE<3 :D my LOVE. Fick flipp när jag såg honom! Det kunde inte bli bättre än så liksom:)

Har dygnat i natt med i ett desperat försök att vända tillbaks dygnet innan skolan börjar.. höll på att tuppa av ett tag i morse. Men jag tog ett bad och käkade stor frukost så nu tror jag jag kan klara mig hela dagen:D gött ere!

Haha en viss person jag känner är rätt patetisk just nu. Jag hoppade över den personen när jag beskrev folk igår. Men det är iof ingen person jag är arg på eller hatar, utan jag tycker bara personen är väldigt...aa..patetisk rent ut sagt:p men men..tiden läker alla sår hoppas jag, annars är det bara sorgligt!

Today ska jag träffa th:D får se vad vi hittar på:)
tja tja tja

uu♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååh vilken fin design du har gjort;D jag måste se one tree hill:D hahahah



Undrar va vi ska hitta på ja:D

2009-01-06 @ 11:49:59
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: samantha

CHASE!!!! D:D:D:D::DD:D <3

2009-01-06 @ 17:21:46
Postat av: Emma

I KnOw:D:D:D!!!!

2009-01-06 @ 23:42:30
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0