Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sleeping To Dream


Åh gud hade en sån bra dröm i natt. Haha var tillsammans med en kille som först var Robert Pattinson, och senare i drömmen gick han över till att vara Synyster Gates. Ett litet tag var han som en blandning mellan båda två också.
The perfect combination. haha!
Sen skiftade det lite fram och tillbaka mellan dem:)

Jag sov till 16 för jag ville bara somna om hela tiden så jag kunde drömma mer:D Sen har jag gått runt och tänkt på drömmen hela dagen. Aa shit asså. Det var underbart. Det roliga var att jag verkligen lyckades komma tillbaka till samma dröm när jag somnade om efter att jag vaknade typ 10 ggr. Det är inte ofta man lyckas med det.

Haha, det sjuka var att jag satt och kollade på massa bilder å sånt igår bara för att jag ville drömma om dem:p Och jag vet sen innan att när jag har tex kollat på en massa synyster gates klipp på youtube , så har jag drömt om honom på natten. Men så inatt kunde jag inte bestämma mig för vem jag ville drömma om:p haha så jag kollade på bilder på båda två och aa ni hör ju hur lyckat det blev! :)

Vet inte vad jag ska göra nu. Sebbe vill kolla på film snackade han om i torsdags men jag vet ärligt talat inte om jag orkar. Han skulle inte komma hem förrens vid 22 tror jag och jag är hur trött som helst.
Trots att jag har sovit hela dagen skulle jag faktist kunna somna nu och sen sova hela natten. Får se..måste ändå lämna tillbaka hans busskort, men jag tror vi får ta filmen en annan dag.

Måste gå upp tidigare imorn med så jag hinner ner till Centrum. Måste köpa ett hundrakort så jag kan komma till skolan:p

Byee

dd

perfection <3!


Kommentarer
Postat av: linda

haha emma, snacka om att vi fått allvarliga men efter att ha sett och läst twilight.. :D

2009-01-25 @ 23:03:46
URL: http://muckarduva.blogg.se/
Postat av: Matilda

sebbe veem?:D

2009-01-26 @ 09:14:40
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0