Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Pressure

Ursh jag hatar att inte kunna sova på nätterna. Skrev ju innan att jag var jättetrött, vilket var 100% sant, men sen kom jag till en sån punkt, vilket jag alltid gör..där jag helt plötsligt inte kan stänga igen ögonen. Blir alltid hur pigg som helst. Spelar ingen roll om jag inte sovit natten innan.. jag har jättesvårt att sova när det väl är natt. Fattar ingenting. Är väl bara en nattmänniska eller nåt. Hatar det iaf.

Tror iof det ligger lite i släkten.. Jennie har jobbat natt i hur många år som helst, Martin jobbar typ dygnet runt, och kan vara vaken hur länge som helst. Anna har så länge jag kan minnas haft svårt att sova på natten och brukade också gå och lägga sig när pappa åker till jobbet. Lite läbbigt är det. Nån jäkla twisted syskongrej kanske:p haha!

Blir nog iaf inget med att sova nu..är lite too late för det. kl e nu 4.30 och jag måste upp efter 7 nån gång.
aja moving on.

I brist på annat har jag suttit och läst lite kommentarer om Breaking Dawn nu.. är tydligen massa som är besvikna på boken. Jag har läst en sån "sneakpeak" på 1a kapitlet vilket bara är en sida, men jag kan hålla med rätt många om att hon inte skriver bra. Att det inte kändes som att det kom från Meyer's bok. Hoppas iaf att dem har fel.
Sen verkar det ju som att Midnight Sun ska komma ut med. Hon ville ju inte ge ut den först pga att 12 kapitel läckt ut på internet men en massa fans har sagt emot så den lär komma ut så småningom. Men boken kommer antagligen bli riktigt lång. Eftersom Edward
"overthinks everything" skrev hon. Grymt!

Jag vet att jag babblar. Men vad fan ska jag göra. Det är irriterande att vara vaken så här.
nu går jag. gomorron iaf..

å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0