Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ice Age

Haha igår var kul. Åkte först till allum en sväng med matilda, och adam höll på att skrämma ihjäl oss i lägenheten i backa. haha. Vi var i chock hur länge som helst.
Köpte en t-shirt som jag är väldigt osäker på, men skitsamma. alltid bra att ha.

Sen kom vi på att vi kunde dra ut martin på promenad..det enda vi inte tänkte på var att det hade börjat regna..och sen snöa..och blivit is! Haha ramlade bort hela vägen till honom typ och sen gick vi i snön så att jag hade en hel hög i skorna. Frös så mkt att jag trodde fötterna skulle gå av! Så vi gick in till th och fick nya skor, sen kom adam och vi åkte bil bort till gås igen.
Kollade på Hancock men mina ögon stängdes var 5e minut, så jag såg la halva filmen:p Sen på vägen tillbaka var det så mkt is att vi inte kom fram med bilen. Helt stört.

Somnade vid halv ett tror jag. Så vaknade jag vid halv 9 och var jättepigg vilket var sjukt positivt. Men hade sån huvudvärk så kunde inte vara uppe kände jag. Gick och la mig igen och vaknade rätt sent tyvärr:/ så nu lär jag inte somna förrens sent idag.. blir så förbannad. Och har fortfarande huvudvärk!

Ska snart dra till hanna med så får ta och piggna till lite. Hade världens bästa dröm inatt med världens bästa pojkvän haha:D Var så lycklig.

tja

f

Kommentarer
Postat av: samantha

vadå, jag fattar inte. har du en pojkvän? :P

2009-01-07 @ 18:09:03
URL: http://hangoversong.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0