Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept

Sitter i skolan fortfarande. Jag och Sam letar ihjäl oss efter ett klipp från Life of Ryan. Haha desperata som fan!
Har hållt på med sketch up denna lektionen och det känns som mina ögon har frätt sönder av alla ljus och färger. Fy fan.
Men mitt rum e på god väg nu.
Förutom att typ inga mått stämmer på möblerna osv. Men det cpar så måste ändra. aja skit samma.

Är svinhungrig med och APtrött. Hade ju idrottsprov idag och skulle egentligen pluggat både i måndags och igår, men orkade fan inte. Tror man blir såhär trött pga att det är en jävla istid ute. Hjälper inte hur mkt kläder man tar på sig heller. Och så har vi ju då inte ätit sen runt 11. Kul. Jag ska hoppa av i centrum och handla mat. Lätt. Och semlor:D haha, missade ju det igår.

Aja skriver la sen. idk.
haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0