Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

I Went To Your Wedding

Kom precis hem nu:D Haha måste sett sjukt kul ut när Jag Jennie Cicci Jessi och Henke smög runt utanför kommunhuset, bakom alla pelare. Sen stod vi utanför portarna och väntade och Janes syster skulle signalera när dem kom.
Så när dem kommer ut och Martin märker att han får en jäkla massa ris över sig så hör man honom ropa, "Vad i helveteeee!" haha:D Dem fatta inte alls hur vi kunde veta att dem skulle gifta sig;) så vi fick dra hela historian för dem:D

Martin hade till och med kostym på sig!! Haha under hela den tiden jag har levt så har jag aldrig sett honom i kostym. Inte ens skjorta. Men han tog inte av sig jackan så vi kunde inte få en riktig bild tyvärr:p

Sen tog vi massa bilder på dem och var riktiga pain in the ass, haha. Kan inte ladda upp dem bara , min mobil e cp!
Nu ska jag käka lite och sen ta bussen till kungäääääälv. haha.
hej doo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0