Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Party People

Haha JESUS vilken helg..
Just nu är jag i ett stadie mellan att vara halvpackad och bakis. ouuuffhh!!

började med fredag, och stressade hem till hanna på kvällen, Jag, H och S skulle hem till Eric som jag sa. Vi skulle vara där 20.30 haha men vi kom dit 22.50 typ. Bra jobbat. Han hade köpt 3 flaskor vin till oss :D Så vi satt i hans soffa och lyssnade på musik, snackade om USA och drack.
Haha samys kommentarer på kvällen var bäst:
-drick upp nu så vi kan öppna den andra flaska!!
-drick upp nu så vi kan öppna den sista flaskan!!!!!


Psycho D
var på festen också, fy fan. haha fast han var ovanligt normal och bjöd oss på alla hjärtans dag fest i torslanda. Men sen hände nåt med Erik och han blev irriterad och det sista han sa till oss innan vi gick var "Och så tycker jag inte att ni dyker upp på en viss fest imon i torslanda!" Ähe typ..

Sen mötte vi upp Hemie, Billman och några till. Skitglad att se dem:D var aslänge sen. Så gick vi runt i stan lite och tjötade och tillsist övertalade dem oss att följa med på efterfest kl 3. Det blev taxi. haha jag och sam satt i bakluckan. stannade på nåt ställe och killarna lyckade fixa fram massa dricka. Sen drog vi hem till en av dem i tuve och började festa. Lyssnade på massa musik, spelade charader och hade svinkul.  Vid halv 7 - 7 nångång tröttnade Hanna och Sam, hanna skulle jobba nästa dag så dem gick och la sig. Jag satt kvar uppe med Hemie, Billman och Fredberg. De andra hade däckat i soffan. Vi knarkade Avenged Sevenfold och massa annan störtskön musik och mer charader och spelade finns i sjön. haha, Jag och hemie var grymma på charader! Vi vann stort.

Det sista jag hällde i mig innan killarna drog vidare vid 10 var 2 redbull. haha. Sa hejdå till dem och Hemie fick med sig min ring. haha. Sen gick jag in och la mig hos my girls i typ en halvtimma innan vi skulle upp och ta bussen. Jag var fortfarande full. Sen åkte jag och sam hem till hanna och jag sov i typ en timma. Sen drog vi ner till hannas jobb vid två och mötte upp Sebbe och Tobbe på gamle port där dem satt och ölade. haha. Mådde ju sådär så dem bjöd på cola. Sen stack hanna tillbaka till jobbet och jag och sam satt kvar. Tillslut bestämde sig killarna för att gå till systemet och sen dra hem och supa, och vi hängde på. Haha, så det började tidigt denna dagen och jag hade inte ens hunnit nyktra till sen innan.
Käkade pizza och spelade olika ölspel tills vi blev helt goa. haha och lite senare fick vi dit hanna också. Spelade ännu mer burr. Vi var grymma som fan! haha vissa av oss:p
Kom lite fler folk och där satt vi hela dagen och hela kvällen haha. Kändes skumt att börja så tidigt. Jag åkte hem halv tolv haha. Och då hade nästan alla stuckit redan.
Sjukt rolig helg:D Förutom att Psycho D blev psycho igen när han fick reda på att vi inte skulle komma på festen hos honom. ursh

Nu ska jag nog sova. gud jag är fan fortfarande packad. ursh. helt snurrrrrig.
Night

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vi heter Sam och Em och vi kan hård-festa en hel helg utan att betala ett enda öre! :)





TUR FÖR ER ATT NI ÄR SÖTA! HAHA

2009-02-16 @ 00:51:45
Postat av: Em

Hahaha typ. nämen ska ge 100 kr till tobbe om jag träffar han nån mer gång:p kan inte med att skita i de haha

2009-02-16 @ 03:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0