Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Resolution

Haha fy fan vad jag är lat. Kom hem, åt upp mina chips och stirrade på klockan till den blev 18.11. Bussen till dansen gick 18.10.
nej jag är inte stolt över mig själv...

helt sjukt vad sen jag var i morse, kom dit precis innan lunch, haha. Fattar inte ens varför. Var nog bara allmänt efterbliven hela morgonen, som vanligt! Sen trodde jag nån hade snott min modell så satt och sura halva lektionen. Resten av halvan kollade vi youtube klipp med krille. Bra jobbat liksom.

Samy fick sitt mail från popcorn idag med:D så i slutet av mars eller nåt så ska vi på infomöte tillsammans:D yay! Hon blev överlycklig:D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0