Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Buffalo Stampede

en liten update då..

I tisdags kom Sam hit på kvällen. Skulle jobba med PA men blev inte nåt med det, haha. Lagade mat, gött som fan och käkade massa cheeeeeps och sen sov hon här.
Sen dan efter åkte vi hem till hanna för att jobba med PA på kvällen..hmmm blev inget med det heller haha! Så dåliga. Istället gjorde vi hemmagjord pizza och kollade på lite serier och sen sov vi där. Jättemysiga dagar:D<3

Idag fick vi faktist lite gjort med arbetet. Fast först plockade vi undan i hela hannas lägenhet typ och städa köket hur noga som helst medans hanna var på jobbet. Sam gjorde helt klart mest:p Senare på kvällen blev det frölunda. Vinst gööött!

Nu har jag kollat ikapp på mina serier också. 90210 och 2½ men idag. Hatar att One tree hill och Gossip girl har paus nu till början av mars typ. Sämst är det.
Haha btw jag älskar Charlie! Fan den mest underbara man som finns på tv! ;D

Imorgon blir det läkaren, Fredagen den 13.....kl: 13.30 ÄHE wish me luck typ. Välkommen Cancer?!

gonatt.

ii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0