Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Trust me

ÄÄÄH SKJUT MIG


hatar att vara sjuk, astråkigt. Var tvungen att åka in till stan idag med...och så var jag sen..så var tungen att springa till bussen...med feber... mm bra.

Och imorn måste jag typ till skolan. Seriöst vad är de för fel ? Man får inte ens vara hemma och vara sjuk längre?! jävla skolhelvete!!
Och skulle ladda ner massa till lektionen imorn, men de funkar inte. Inga seeds. asbra typ.

Nu ska jag kolla klart på Trust Me.. nån ny serie som Anna ville jag skulle se.
haj

Kommentarer
Postat av: samantha

kom tillbaka till skolan! det är tråkigt utan er! :(

2009-02-26 @ 23:10:48
URL: http://hangoversong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0