Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

That's What You Get

Gud vad jag är irriterad! Freakin J som inte lämnar mig ifred!!! Seriöst, nån mer än jag som råkat ut för ett jobbigt ex som inte vill låta en leva sitt liv?

Förjävla jobbig är han.
Kommenterade typ 100000 bilder på facebook, där han kommenterade mitt utséende, att han saknade mig, blandat med kommentarer om min döda hund och andra saker, typ pratar med andra om mig som om han kände mig utan och innan och som det fortfarande var sommar.
Den människan lever på facebook verkar det som och jag orkar fan inte med honom.

I början så sa jag till honom på ett rätt trevligt sätt att jag ville vara ifred.

När det inte hjälpte och han började med sin IRRITERANDE ironi som han är världsbäst på så började jag bli rätt..jag vill inte kalla det elak, men jag blev kall mot honom i mina försök att få honom att sluta ta kontakt med mig.
Och han pratar med Hanna om att han fattar vad jag menar, men inte fan hjälper det.

Typ snälla lilla idiot gör dig själv en tjänst och gå vidare på riktigt. Och jag menar inte bara hitta en ny utan sluta vara fast i det förflutna!

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0