Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Thank God It's Friday

Asmysig kväll igår:) På kvällen åkte jag, samantha och hanna hem till mig för att jobba med PA. Och pappa skulle göra middag:D Satt och käkade med Pappa och ia:D haha och snackade massa skit om skolan och kerstin! Så vi lyckades aldrig få nåt jobb gjort:p ska göra det i veckan ist.

Jag och sam satt och kollade på Ursäkta röran(vi bygger om) typ halv 2 i natt när alla andra hade somnat! hahaha skrattade sjukt mkt. Älskar Filip&Fredrik<3

Idag åkte hanna till jobbet rätt tidigt och senare kollade me and samänthadisturbia. haha den e najs:D och nu har hon nyss åkt hem typ. Så nu sitter jag här, ska kolla grey's anatomy snart, yay! Ensam hemma till torsdag typ, haha.
anyway, i'm out.
bye

ö ♥ ♥


"Can I get a Walter? DAAAAMMNN! Can I get a Walter?
You wan't water?
Naaah, just Walter..."

hehehehehehe

Kommentarer
Postat av: samantha

hallå fest då!!! :D:D:Dhaha

2009-02-07 @ 18:46:40
URL: http://hangoversong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0