Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Secret Marriage

Kör lite dagens:

Dagens frisyr:
Uppsatt, jävligt elektriskt:(
Dagens smink: Gamla vanliga..maskara, eyeliner osv
Dagens klädsel: Slappt i jeans och hood
Dagens händelse: Fick reda på att min bror imorn kommer gifta sig i "hemlighet" moahaha
Dagens planer: Dagen är slut nu så sova blir det.
Dagens vill ha: Semlor!!! vart sugen hela dagen.
Dagens saknad: Mat. fick vänta till efter 20 med att äta.
Dagens drog: Min ipod som vanligt!
Dagens tråkigaste: Gå upp tidigt och ha prov
Dagens roligaste: Kolla Rob klipp med Sam, ta massa fula kort med henne och hanna:D<3
Dagens finaste: Ryan Sheckler! haha
Dagens måste: Plugga var måste idag, men det gick ju sådär.
Dagens dricka: Sodastream vatten
Dagens köp: Mat:) duktigt av mig!
Dagens mat: Kyckling
Dagens kärlek:
Ryan ;D
Dagens mående: Lite snurrig, men bra.
Dagens låt: Metro Station - Shake It


Well I saw you dancing and I couldn't get you off my mind
I could tell that you could tell that I was taking my time
I was thinking of ways that you would stay and be mine
Your body's shaking, turn me on, so I can turn off the lights

Now if she does it like this, will you do it like that
Now if she touches like this, will you touch her right back
Now if she moves like this, will you move it like that
Come on!
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it!

haha jag tycker sångaren påminner om hemie:p (den korta sångaren asså) spec:  01:40

Metro Station - New Music - More Music Videos

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha liknar hemie. det gör han ju inte! haha <3

2009-02-19 @ 17:02:09
Postat av: Emma

hahaha jo!!

2009-02-19 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0